OSLO

Nu är det ungefär en vecka sen jag tog med mig Malin och mina tre (överfulla!! fick sätta mig på den ena och det var knappt den gick att stänga ändå..) resväskor och flyttade till Oslo. 

Som den mammagris jag är har jag redan hemlängtan och har faktiskt redan bokat biljett för att åka hem och "hälsa på"! Känns lite skumt att säga så? Malin och Lina ska hem och överraska sin mamma som fyller år, så istället för att sitta här själv en hel helg tänkte jag att det var lika bra att jag också åkte hem!
Ska fira midsommar hemma med familjen, jag saknar faktiskt dem mycket mer än jag trodde jag skulle!

Eftersom att vi inte fått våra norska personnr och skattekort (utan de kan man inte jobba..) så går vi mest omkring här och väntar. Hänger lite på vårt nya favvoställe parken (när det inte regnar som det gör typ hela tiden..) eller för att känna oss nyttiga tar långa promenader.

Vi lever ett sjukt glamouröst liv!


Kommentarer
Postat av: karin

Hej! välkommen till blogg.se hoppas du kommer trivAS!

2011-07-22 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0