To do before I die

Igår kväll när jag inte kunde sova låg jag och tänkte på saker jag vill göra innan jag dör. Så nu tänkte jag dela med mig lite av mina drömmar till er!





Jag vill bada med delfiner!!!
Det har varit en dröm för mig ända sedan jag började drömma. När jag var liten och folk frågade vad jag ville bli när jag blev stor var jag bombsäker på att jag skulle bli delfinskötare på Kolmården. De måste ju ha världens drömjobb!! Tänk att få vistas bland såna underbara djur och få betalt!! Avis.
Jag kommer ihåg hur många gånger jag önskade att pappa skulle bygga en pool ute i trädgården där vi kunde ha en delfin. Jag fick en pool - men ingen delfin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0