Superglad tjej som skriver!

Jag fick jobbet! Har typ gått runt i ett lyckorus hela dagen, jag är sååå himla glad!

Precis kommit hem från vår sightseeing, som vi nu istället kan kalla shoppingtur. Fyllde en hel påse på Monki för bara 80 kr!! Hittade även världens skönaste jeans inne på Carlings. De kommer jag bo i hädanefter.

När vi hade shoppat klart gick vi ner till Aker Brygge där vi hittade en supermysig uteservering/bar. Där satt vi och mös några timmar och Lina gjorde oss sällskap efter hon slutat jobba. :)

Och nu? Ska jag nog inte göra någonting - bara krypa ner i sängen och njuta av hur glad jag är just nu!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för jobb är det ni har? :)

2011-07-02 @ 03:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0