SEA FOOD DIET: See food, then eat it!

Jag är så himla trött på mig själv!!! Jag har så stora visioner på hur jag vill att mitt liv ska se ut, hur jag vill förändra det. Som t.ex. det här med min vikt. Jag har väl inte riktigt den strandkroppen jag innan sommaren siktade på att ha. Men det är väl inte så konstigt. Jag gör ju ingenting åt det. Jag tänker ut massa olika sätt att förändra mig själv och mitt liv så det skulle få mig att må lite bättre, men längre än så kommer jag inte. Jag har så sjukt dålig självdisciplin, och jag tror att mycket beror på att jag är lite rädd för att misslyckas. Men hallå, om jag inte ens försöker har jag ju misslyckat redan innan jag började. Jag är seriöst så himla trött på mig själv nu. Nu måste det ske förändringar, kan andra, så kan jag. Jag kan inte bara sitta här och vänta på att saker ska göras åt mig, att mirakel ska hända, innan man vet ordet av det har hela livet gått och man står kvar på samma ställe man stod innan.

Neeeej, usch, skäller på mig själv!


Kommentarer
Postat av: keeeee

katten, det finns genvägar till allt =)

2011-07-20 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0