I found there was only one way to look thin... Hanging out with fat people

Hola snyggingar! Är allt bra? Jag är helt slutkörd, varit en helcrazy dag på jobb, jättemånga som ligger hemma och är sjuka så har haft saker att göra nonstop!

Idag är det torsdag, vilket innebär en jobbdag kvar sen helg - skööönt! Eftersom att vi bara har var tredje helg ledig blir detta min första lediga helg på, ja såklart tre veckor. Ska bli så skönt att få vara ledig två dagar i rad.. Helgen ska jag spendera i Göteborg med min fina mamma, ska shoppa lite och bara mysa. Kanske ska försöka övertala henne att gå på Liseberg med mig? ;) Hade egentligen velat åka hem, men det är inte lönt eftersom jag bara hade hunnit hem och sen varit tvungen att åka tillbaka direkt igen. :(

När jag kom hem idag såg jag att jag hade fått mejl från en innebandy förening här i Oslo. De skrev att jag var väldigt välkommen att träna med de nästa vecka om jag var intresserad. Men ååååh, jag vet inte, jag har inte tränat innebandy sen i februari (!!!!) jag kommer ju ha världens sämsta kondition.. Sen kommer säkert träningstiderna krocka med jobbet också :( Jag får nog åka dit och kolla på en träning och se hur bra de är innan jag bestämmer mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0