JUST NU..

Väntar jag på att duschen ska bli ledig, Malin har varit där inne i evigheter! Undrar vad hon gör egentligen?

Snart ska vi iväg på Oslo live, en musikfestival som varar från idag fram till lördag. Tyvärr kan jag bara gå idag, för jag åker ju hem (woooho!) redan imorgon. Jag har absolut ingen koll på alls vilka artister det är som kommer dit och spelar, men jag tror det kommer bli hur kul som helst ändå.

Vi har faktiskt fått varsin VIP-biljett! Undrar vad det innebär? 
Blir vi kanske överrösta med champagne, choklad, supersnygga calvin klein underklädesmodeller och jordgubbar? 

Tror faktiskt det är första gången i mitt liv jag går VIP på någonting!
Förutom en gång när pappa tog med mig VIP för att kolla FCH-Storvreta, men det räknas knappt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0