You dont have to like me, Im not a facebook status

Hej där ute! Hur mår ni idag?

Här är allt okej, men är lite ledsen/irriterad. Fick en kommentar igår där någon skrev hur jvla dåligt det var av mig som försökte tjäna pengar på denna tragedi som drabbat Oslo genom att skriva om det här i bloggen, att om jag verkligen hade brytt mig hade jag inte skrivit om det här.

Men hallå??? Jag fattar ingenting, tjäna pengar, inte bry mig, va?

För det första: Jag tjänar inte ett enda öre på min blogg. Jag är en "hobby"bloggare, ingen storbloggare. Jag är inte intresserad av att tjäna pengar heller, jag gör mest detta för att det är roligt och för min egen skull. Visst vill jag att folk läser, jag vill ju dela med mig av mina tankar och reflektioner, men pengar är inget som intresserar mig. Och skulle ABSOLUT aldrig försöka tjäna pengar på andras bekostnad.

Och för det andra: Är inte det här MIN blogg? Jo, det är det. Och i min blogg skriver jag om precis vad jag vill. Största anledningen till att jag skaffade en blogg var för att använda den som en form av ventil. Till bloggen kan jag vända mig om vad som helst. Jag använder ju den för att skriva av mig. Här delar jag mitt liv, mina tankar, mina känslor och saker som händer mig/runt omkring mig med de som känner att de vill läsa.

Så vadå inte bryr mig bara för jag skriver om detta i bloggen? Det är helt fel, jag bryr mig verkligen om det som har hänt, det påverkade mig ärligt mer än jag hade kunnat tänka mig det skulle och jag hoppas inte att där är någon som har tagit illa upp för att jag skrivit om det här. Men det här är min blogg, och här skriver jag vad jag vill.

Detta är ju som min dagbok - dock öppen för allmänheten.


Kommentarer
Postat av: Belindski

Helt rätt! Vad är det för idioter som tycker sådär, så jävla dåligt. Självklart ska man skriva om vad man vill! Töntar.

2011-07-24 @ 14:24:33
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0