You can be born a human and still become a monster

Vet ni vad? Även om det fysiskt sett inte hände mig någonting, jag såg ingenting utan råkade bara vara i närheten av det som hände, så känns det jätte obehagligt och så sjukt ledsamt.

 Han (?????) tog så himla mångas liv. :( Vilket monster.. 

Vi var precis nere och kollade på minnesplatsen de gjort i centrum. Det överväldigade mig, det var så himla fint och man kände så jävla mycket sorg. Fy vad många människor detta gjort illa. :(

Jag sänder alla mina tankar och miljoner styrkekramar till er som blivit extra hårt drabbade av den tragedin.












Kommentarer
Postat av: HENNY

Oj stackare! Kände du någon som omkom? :o

2011-07-24 @ 01:04:26
URL: http://hennys.se
Postat av: Zeinab

Grät många där? Stackars folk! Mina tankar är just nu hos de faktiskt. Gå inte ut den här helgen, det kan hända vad som helst. Va rädd om dig

2011-07-24 @ 03:15:37
URL: http://zeinab.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0