Without suffering there would be no compassion

Hola snyggisar!

Har ni haft en bra dag?
Jag vet inte riktigt om jag har haft det.. Har varit helt nere hela dagen. Jag undrar när livet slutar ge en oönskade överraskningar, sånt som man verkligen inte vill ha eller som gör en besviken. Undrar allting någon gång bara kommer gå precis som man vill? Att något inte måste bli dåligt för att något annat blir bra, att precis allting bara kunde vara bra, iallafall ett litet tag. Varför kan inte saker gå som jag vill någon gång?!!! (Eller, självklart gör det också det, men känns som att det är väldigt, ytterst sällan..) ÅHHHH, är sjukt irriterad, sur och ledsen atm, vill bara skrika. Vad gör jag egentligen här?

Jag vart så deprimerad idag efter jobb att jag bestämde mig för att jag var tvungen att shoppa något, det är väl lustigt hur det alltid kan göra en på bättre humör? Har dock bestämt mig för att jag inte ska köpa för mycket kläder innan jag blivit lite more skinny, det gör liksom att jag måste kämpa lite mer. För jag älskar att hanlda kläder. Eftersom att jag slutade halv åtta och de flesta affärer stänger 7, var det bara H&M som var öppet, haha.. Nu ska jag bädda ner mig och fortsätta titta på mina snyftfilmer. Har kommit in i en snyftisperiod nu. Har ni sett A Walk to Remember? Ni som inte har, seeeeeee den!







Kommentarer
Postat av: Hellyh

Najs med nya örhängen! :D

2011-07-30 @ 00:07:05
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/
Postat av: Belle

Ojoj, vilka schnygga!

2011-07-30 @ 11:42:23
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0