Åh, shit, vilken rörig dag jag har haft! Klockan halv nio imorse befann jag mig på jobb, när dom säger: "Men va, varför är du här, det står att det är din day off idag?" Fattade ingenting, i måndags bestämdes det att jag skulle vara ledig på fredag för att dom hade missat att ge mig en ledig dag. Iallafall så gick jag ner och kollade schemat, mycket riktigt står det att jag var off och oavsett om jag inte varit det skulle jag inte börjat förrän halv 3.. Så vad gjorde jag på jobb klockan halv nio?!?! Måste varit riktigt förvirrad när jag skrev ner mitt schema haha. Inget ont utan att det har något gott med sig, jag fick jobba idag ändå, slapp stägning ikväll och har kvar min lediga dag på fredag!

Nu ska jag se om jag kan hitta de senaste säsongerna av One Tree Hill, såg precis ett nytt avsnitt på norska tv5, ååååhhh jag hade glömt hur mycket jag älskade den serien! Kommer vilja sträcktitta alla avsnitt och det är det som är dagens plan, hehe. Vad ska ni hitta på? :)


Kommentarer
Postat av: lappsjuk? mamma ;)

Hoppla! Jag det var en rörig dag! Men mer spännande än min dag....sitter mitt inne i skogen....långt till ingenting....bara skog.....vatten....tystnad, närmaste köpcentrum liggen 6 mil härifrån och på dessa vägar tar det 1 timme att köra dit. Och som om det inte var nog! Man blir lämnad hela tiden...nu är det fotboll på schemat....så jag skulle ha lite egentid...men jobbigt med allt lugn. Tror jag redan fått lappsjukan! :S Alltså Skåne är bra....nära till allt. Kom på att vi är väldigt bortskämda....Hoppas din dag blir bättre och att nästa blir ännu bättre! Puss puss! Kramar dig....kramar alla!

2011-07-27 @ 17:31:22
Postat av: Chaylah ~ Nearly bitten. still unwritten

SV; Japp^^

2011-07-27 @ 18:59:17
URL: http://chaylah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja du Catte vad ska man säga....Du är ju dej lik :)

Här är allt som det ska. Pluggar på som attan och hoppas att jag blir klar någon gång.

Kram Sanna

2011-07-27 @ 19:58:11
URL: http://toksannas.blogspot.com
Postat av: Hellyh

Hahaha, känner igen mej lite i dej, jag är sådär lätt förvirrad ibland. ;) Idag höll jag på att komma till jobbet kl. 8, fast att jag började kl. 11. :)

2011-07-27 @ 23:06:57
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: visst ser det gott ut.

OTH är bra serie:) fast har sett bara några avsnitt av det.

2011-07-28 @ 10:41:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Silje

Det er helt greit at du skriver så mye om Oslo og det som har skjedd. Som du selv skriver i et annet innlegg så er jo dette din blogg, og du skriver om det du selv vil.



Dessuten er det rørende for oss nordmenn å se hvordan dette betyr noe for andre også, uavhengig om de (som du) bor i Norge eller ikke.



Sammenlignet med andre steder i verden hvor folk bomber og skyter hverandre både titt og ofte, så er kanskje ikke 70 liv så mye. Men dette er Norge, flesteparten av disse døde er barn og ungdom, og motivet/hensikten er ganske unik.



For oss nordmenn, i Norge, er dette en tragedie ikke sett maken til siden 2vk. Og som Nordahl Grieg skrev: "Vi er så få her i landet, hver fallen er bror og venn."

2011-07-28 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0