Tisdag

Idag slutade jag tidigt, så därför bestämde jag mig för en liten shoppingrunda efter jobb. Har ju fått lön, det är väl inte meningen att den ska ligga och ruttna inne på kontot? Men hör och häpna, jag hittade ingenting. Inte ens något pyttelitet. Jag tyckte bara att allting var så himla tråkigt och fult och inte alls min stil så jag gick hem istället.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att börja ringa runt om olika lägenheter. Vart meningen att jag skulle boka in visningar men det gick inget bra för mig.. Antingen så svarade de inte, eller så var annonsen borttagen, eller så var visningen inte förrän om en vecka och det var inte möjligt att ordna en tidigare. Blev hopplöst förälskad i en utav alla lägenheter, den var så fin och så himla mycket jag - det visar sig när jag ska ringa på den att säljaren har ett libanesiskt nummer som inte fungerar att ringa till. VAAAAAARFÖR skrev hon inte ut ett fungerande nummer! :(






Här har vi libanesiska Mai´s lägenhet som jag var så sugen på att flytta in i.. Visst är den fin?!


Så nu ligger jag här i min säng, utan nya kläder, utan inbokade visningar och med en mage som kurrar och skriker efter mat. Tänker att idag har det inte alls varit en bra dag, men det kunde varit värre.


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vilken underbar lägenhet! Kan du inte kontakta mäklarbolaget? De borde ju veta vilket nummer som fungerar.

2011-07-26 @ 21:27:55
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/
Postat av: Belinda

Sjukt fin lägenhet!! Scheisse!

2011-07-27 @ 11:54:52
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0