Total makeover

Hittade en super rolig sida där man kan göra makeovers på sig själv, http://www.taaz.com Du kan ändra din frisyr och hårfärg, se hur du hade sett ut om du förstorade läpparna, ändra ögonfärg, eller föra över en kändis look på dig själv. Du kan i stort sett göra om precis allting.. Verkligen ett bra tidsfördriv, tittade på klockan och såg att jag nästan hållt på att göra bilder där i över en timme. Ojsan. Nu hade jag inte något speciellt bra bild och fattade inte helt hur allt fungerade så blev lite kluddigt, men de får duga!


How about my new looks.
Någon som ser vem jag ska föreställa på nedersta bilden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD COOLT! ska lätt spendera min trevliga fredags kväll där inne!

2011-07-22 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0