Tisdag

Tjolahopp!

Oj så kass min uppdatering har varit idag.. Förlåt, men det finns faktiskt ingenting jag kunnat göra åt det :( Jag har precis kommit hem från jobb! Och snart ska jag gå och lägga mig igen, för imorgon ska jag upp klockan sju.. Skönt, då slipper jag sova bort dagen ;) Ännu skönare att man slutar så tidigt, då har man tid att göra saker efter. Jag hoppas på sol, så jag kan få åka till stranden, jag har fortfarande inte varit där!!

Just nu sitter jag och väntar på maten, Malin är kock idag. Undrar vad jag får för gott.. Åh vad trött jag är.



Kommentarer
Postat av: MAAAAALIN

hoppas maten smaka! har lagt ner extremt mycket möda och tid på den!!

2011-07-12 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0