Thank god its friday

För det innebär ju helg! Eller? Oj, nä, just det. Jag ska ju jobba imorgon också :( Vilket betyder att jag inte ska göra något speciellt alls idag. Tur att det är tråkigt väder och regnar också, då är man oftast inte speciellt taggad på att sticka ut. Vad ska ni göra alla fina? Ska ni ut och partaja kan ni väl ta en drink eller två för mig också!

Tänkte på innan hur kass jag är på att uppdatera på morgonen/dagen. Men nu när jag börjat jobba känns det knappt lönt, jag gör ju alltid samma sak innan jobb ändå. Går upp, duschar, gör vid mig och äter frukost. Det hade liksom blivit "Ja och nu sitter jag och äter frukost och ska snart till jobb" - precis som igår, i förrgår, dagen därpå och dagen innan det.. Men tänkte faktiskt att jag skulle ta reda på hur man gör tidsinställda inlägg, så kan jag skriva ihop något i stil med "Hej, nu är jag på jobb, vad gör ni?" så inte min blogg blir så himla tom på dagarna. Det är ju skittråkigt!

Nu ska jag vänta på att min sambo kommer hem så jag kan få mat. Är huuungrig!



Fastnade verkligen inte på bild idag (inte för att jag är super fotogenisk annars men idag var verkligen extremt) så mina händer fick äran att vara med istället. Det är ju trots allt dom som får skriva allting här. Ser ut som att händerna tillhör två olika människor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0