Söndag

Godmorgon! Jag vaknade precis. Helt sjukt vad trött jag är och när jag vaknade kände jag ett litet uns av huvudvärk. Uhääää, hatar bakfylla.. Tur att det är söndag och regnar ute, känns inte lika hemskt då.

Igår var vi iallafall på La Belle.. Blev det ändå för vi kom inte iväg härifrån förrän runt ett. Vid halv tre drog vi därifrån för att vi skulle kolla in ett ställe Hanna tipsade om, Blue Note. Men när vi kommer dit får vi reda på att det är 24. Man bara va? Nu när vi äntligen fyllt tjugo liksom och får komma ni överallt måste bi tydligen fylla 24? Inte rättvist.

Slutade med att vi bestämde oss för att gå till Mcdonalds, för den obligatoriska fyllematen (alla uteställen stänger liksom 3 i Norge. Tidigt??) och självklart började det ösa ner. Fast vi hann aldrig in på Mcdonalds, utanför blev vi uppraggade av två - viktigt - icke schtekiga stureplanare och följde med på efterfest. Har svårt att hitta ord för att beskriva det vi fick uppleva, haha..

Förresten, killarna jobbade båda som finans ngt blablabla här i Oslo och vi lyckades få fram deras månadslön. Jag säger bara, jag har verkligen satsat på fel bransch. O M G.

Nu ska vi fixa ihop något att äta, sen ta våra ostbågar och bädda ner oss i soffan.
Är det möjligt att jag fortfarande kan vara full?




Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha... blue note!!

2011-07-10 @ 18:14:45
URL: http://linahess.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINANS Fredde steker hårt :)

2011-07-10 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0