Onsdag

Godmorgon solstrålar! Ska ni hitta på något roligt idag? Själv är jag nog antagligen på jobbet just nu. Om jag inte försovit mig eller gått vilse.

Ni får ursäkta om mina inlägg kanske är lite lågkvalitativa ibland, det beror på att jag har börjat fixa lite tidsinställda blogginlägg, så det ska finnas något att läsa när jag är på jobb och sliter, och inte blir sådär ödsligt tomt. Och skriver man blogginlägget dagen innan det ska publiceras är det ju ganska svårt att skriva om vad man gjort under dagen etc.. Så därför får jag helt enkelt skriva om massa annat! Men det är väl bättre än inget, eller?

Vet ni vad? Idag tänkte jag att jag ska avslöja lite saker ni inte vet om mig.



1. Jag hatar att ha strumpor på mig. Jag har nästan aldrig det. Förstår mig inte på människor som kan sova med strumpor, för mig är det stört omöjligt!

2. Jag har inte sett min naturliga hårfärg sen jag var 12. Mitt hår är egentligen mellanbrunt men har de senaste åren varierat mellan svart,rött,blont,brunt, ja you name it.

3. Jag har gått på 7 olika sporter (dans inräknat). Hade lite svårt att bestämma mig för vad jag gillade när jag var liten. Sen fastnade jag dock för en enda och höll mig till den. Skönt!

4. Jag har gjort en bröstförstoring.

5. Jag tycker att frukost är det värsta målet på dagen. Äter väldigt sällan frukost och om jag gör det ytterst lite. Föredrar att vänta en timme eller två med att äta, efter jag vaknat.

6. Jag är inte speciellt förtjust i kött. Äter helst inte det om jag inte behöver. Är en kycklingmänniska.

7. Jag är en mobilmassmördare. Förra året avverkade jag hela 5 eller 6 mobiltelefoner. Har nog haft säkert 15 stycken. Jag vet inte vad jag gör med dom, men dom tycks alltid gå oförklarligt isönder eller försvinna spårlöst :(

8. Jag kan inte kissa utan att ha kranen igång.

9. Jag har tre tatueringar. Älskar tattoos! Har en hemlig dröm om att någon gång se ut lite som Kat Von D, men är för feg.

10. Jag suger på att göra pannkakor. Jag kan verkligen inte. Tror inte jag har lyckats göra dom riktigt bra, sådär-som-pannkakor-ska-va-bra, en enda gång. Förstår inte vad jag gör för fel.


Kommentarer
Postat av: Belinda

Hahaha, y u so crazy Catte? ;D Jag ska lära dig göra pannkakor någon gång, like a boss ^^

2011-07-27 @ 11:53:37
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com
Postat av: Hellyh

Jag är precis likadan vad gäller strumpor! ;)

2011-07-27 @ 23:04:42
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0