Ju längre du sover, desto kortare blir livet...

Klockan är 19.04 och jag funderar på att gå och lägga mig. Är det okej? Tror faktiskt inte jag gått och lagt mig så tidigt på över tio år.. Men tröttare tjej än jag idag har sällan skådats. Det är en kamp att hålla ögonen öppna! Gud så tråkig jag är


På tal om att sova, är det någon som testat den appen på Iphone "sleeptalk"? Synd att dom inte har en app där man kan filma sig själv i sömnen.. Hade velat se vad jag har för mig. Det är inte ovanligt att lakanet ligger nertrasslat längst ner i sängen när jag vaknar. Hur lyckas jag? Men varför ligga still när man kan rocka även i sömnen? ;)


För övrigt så har bilden absolut ingenting med texten att göra. Tyckte bara det såg så tråkigt ut med enbart en liten pluttig text.


Kommentarer
Postat av: Lyniis

Fina du!!

2011-07-18 @ 21:09:50
Postat av: Belindski

Förbaskat snygg skjorta! :D

2011-07-18 @ 22:16:04
Postat av: Catte

Fina ni :)

2011-07-20 @ 18:20:18
URL: http://ccatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0