Jobb jobb jobb

Halloj!

Blir en liten såndär halv kass uppdatering nu, jag och Malin har precis blivit klara och ska sticka iväg och jobba.
Vi ska jobba på samma ställe idag och börjar och slutar samtidigt, det är ju skitbra! Jag är faktiskt lite nervös, idag ska jag göra i princip allt det jag gjorde igår - fast helt själv. Nu bara längtar jag tills jag har kommit in i det och kan allting, kommer vara mycket skönare då. Får väl se till att lära mig snabbt!

Nu ska vi dra oss ner mot trikken så vi inte kommer försent.

Vad ska ni hitta på idag? Också jobba? Eller ni kanske har strandväder och ska ligga och sola hela dagen? :)


Kommentarer
Postat av: Belinda

Somliga har ju suttit och gjort smycken halva dagen, beställt smyckesgrejer för 700 och gått en promenad, haha (:

2011-07-07 @ 22:27:35
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0