IF SIZE DOESN'T MATTER TO WOMEN, WHY ARE THERE NO 10 CENTIMETER-LONG DILDO'S?

Varför är det så att när man sover länge blir man mycket tröttare? Idag sov jag till klockan tolv, jag var sjukt trött när jag vaknade. Nu sitter jag och äter frukost, ska strax iväg och jobba och sen imorgon är jag ledig och min fina familj kommer och hälsar på mig! Åååh, längtar!


Förresten, tänkte att ni skulle få hjälpa mig med en sak.. Som jag nämnt tidigare har jag ju försökt börja mitt nyttiga liv nu. Men jag är sjukt kass på att veta vad jag ska äta, blir typ alltid samma saker. Så jag tänkte att ni kanske kan ge mig lite tips på något gott att äta? Tipsa mig om lite recept? :) Hade gjort mig jätteglad!



Kommentarer
Postat av: Mätt! mamma

Pasta med tonfisk- och tomatsås

Ger 3-4 portioner.



1 st gul lök, finhackad

1 st vitlöksklyfta, finhackad

olivolja, en lagom skvätt

Kryddor av eget val...men cayennepeppar och cyrry är gott!

1-2 tsk tomatpuré

1 brk krossade tomater

1 tsk socker

salt

svartpeppar, nymalen

1 burk tonfisk

tagliatelle av typ fullkorn....

Hacka löken fint, fräs i en god dos olivolja. Släng efter ett tag i vitlöken (hackas fint). Låt steka ett tag.



Sedan i med tomatpuré, socker och oregano. Därefter de krossade tomaterna. Låt puttra på tills vätskan kokat ned.



Under tiden: koka pastan.



När pastan börjar bli klar, ha i tonfisken och rör om.



Jag gillar att vända ned såsen i pastan innan servering.

Gott och nyttigt!

2011-07-28 @ 18:22:19
Postat av: Belinda

Woka grönsaker, typ morot, purjolök, paprika, bambuskott, minimajs osv och ha i fullkornscouscous (efter att du har kokat den såklart) och käka med kyckling, jag brukar köpa fryst kycklingkebab, som är färdiga bitar, ungefär som nuggets, och så delar jag dem på mitten, så de blir tunnare. Omnomnom! Tror det är ganska nyttigt.. ^^ (Och jag äter det typ varje dag XD haha)



Smoothie på bär/frukt med naturell lättyoghurt och lite mjölk är ju asgott och nyttigt också :D

2011-07-28 @ 19:15:20
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com
Postat av: Sanna

Kocken säger att du ska äta dina mål, dvs..frukost, lunch och kvällsmat och glöm inte nån frukt som mellis. Frukosten ska vara nyttig..Fil och färsk frukt och lite frön på. Lunchen ska vara lätt och inte göra dig övermätt. Kvällsmaten ska vara som tallriksmodellen. Sen är det bara motionen som ska läggas på allt detta :) Sköter man kosten i samband med motion så jobbar kroppen som bäst.

Klart att det finns miljoner av bantningskurer...men håller dom i längden???

Kram Sanna

2011-07-28 @ 22:08:39
URL: http://toksannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0