I haven't been everywhere, but it's on my list

Åh, vad jag vill ut och resa! Bara åka bort från allting som är så otroligt vanligt här. Jag vill inte att mitt liv ska behöva bli avbrutet eller stört av rutiner, jag vill inte fastna på ett och samma ställe, världen är ju till för oss, varför inte passa på att använda så mycket som möjligt av den när man kan? Se nya platser, uppleva nya saker, skaffa sig nya erfarenheter. Jag vill åka iväg utan att behöva ha en plan som måste följas, bara ta dagen som den kommer och spendera den precis vart jag vill för stunden. Låta varje ny dag överraska mig och aldrig veta vart den kommer föra mig. Så mycket mer spännande livet skulle varit på det sättet!

Ska jobba som en galning nu och spara massa pengar så jag kan åka ut och se världen, det finns så mycket att se och så lite tid! Indien, Bali, Jamaica, Australien, Thailand, Mexico, Cuba, Costa Rica, Söderhavet, åååh finns så mycket och jag vill se allt!

Någon som är up for a "jorden-runt" trip inom snar framtid?







hur kan man välja att titta ut över samma sak varenda dag när man kan få se sånt här?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0