Godmorgon!

Har ni sovit gott? Idag var jag uppe med tuppen (eller njääe, inte riktigt men iallafall tidigare än jag brukar..)
Varför? Joo, för att vi skulle till vinmonopolet och köpa vin. Självklart kom jag på precis när vi kommit dit att att jag glömt mitt leg hemma.. Så det var bara för mig att springa tillbaka och hämta det. Sa ju att jag är världens sämsta på att komma ihåg att ta med mig båda korten!

Nu ska jag springa så jag hinner med trikken till jobb. Vad ska ni hitta på för kul idag? :)


Kommentarer
Postat av: Belinda

Jag ska packa, packa, packa. Sedan kommer Alex plus föräldrar och tar med mig till Västervik, men först ska vi tydligen se Sahara Hotnights som spelar i stan ikväll (:

2011-07-09 @ 14:00:40
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0