Äntligen..

..är det helg! Såå skönt. Ser verkligen fram emot min lediga dag imorgon. Ska aldrig mer klaga på folk som klagar på jobbet.. Att jobba tre-fyra dagar i veckan hade passat mig. Eller på nätterna, jag är definitivt mer natt än morgon människa. Nu sitter nyduschad och mysig framför datorn, har smörjt in mig med dove summer glow och måste komma ihåg att påminna mig själv att göra det varenda dag nu och se om jag blir brunare.

 Sitter och väntar på att Malin ska komma hem och se om vi har några planer för ikväll? Vart jätte sugen på att dra ut innan och tänkte att det var ju en jätte bra ide, tills jag kom på hur otroligt tomt det är i min plånbok. Är typ världens fattigaste atm och det är 9 dagar kvar till löning, åh inte bra planerat! Blir till att leva på nudlar och vatten de närmsta dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0