Mysdag.

Idag har jag haft en riktig mysdag!! Efter jag slutat mötte jag upp Johanna (hur ska jag klara mig när du flyttar?!?!?!) vart meningen att vi skulle baka lussebullar men vi hittade ingen saffran.. :( Har varit sugen på lussebullar i evigheter nu, finns typ inte att köpa någonstans. Men det är ju lucia imorgon, man kan ju alltid hoppas att någon kanske har med sig till jobb..? Iallafall, eftersom att vi inte fick tag på saffran fixade vi en kladdkaka istället, tände massa ljus i hela lägenheten och bäddade ner oss i soffan och kollade på film. Så skönt att bara krypa ner under ett varmt täcke när det är mörkt, regnigt och kallt ute..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0