Det här går ju inte så bra..

Jag utser nu mig själv till världens sämsta bloggare. Jag kan inte komma ihåg senast jag skrev något här.. Finns mycket jag kan skylla på men jag tror att huvudorsaken är att jag inte haft något internet de senaste två månaderna. Vi har nämligen äntligen flyttat till en egen lägenhet!! Och ja, det var två månader sen och vi har fortfarande inte fixat internet. Hade tänkt att jag skulle ta med kameran och lägga in lite bilder på hur det ser ut nu när jag var hemma, men jag glömde självklart den i Oslo.

Nu är jag hemma i mitt älskade Sverige och hälsar på, har varit här sen förra onsdagen och åker tillbaks till Oslo ikväll, och det är först nu jag sätter mig vid datorn. Jag har haft så sjukt mycket att göra, så många att träffa och tiden har gått alldeles för fort. Har haft en helt underbar vecka och en awesome helg, tack alla! Har även hunnit med att träna innebandy, första gången på 9 månader och träningsvärken sitter fortfarande i. Förstår inte hur jag har klarat mig utan det!

Jag bestämde mig när jag vaknade för att ha riktigt tråkigt idag, så att tiden skulle gå långsamt, men nu måste jag tyvärr ta tag i det oundvikliga och börja packa..
Ses snart Oslo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0