Uttråkad...

Nu har vi varit på banken och fixat bankkort och id och öppnat varsitt konto. I Norge har man sitt id på baksidan av sitt bankkort, supersmidigt, då behöver man typ bara ha med sig ett enda kort när man ska någonstans. Jättebra för mig, jag har en förmåga att antingen glömma det ena eller det andra, så allting blir superjobbigt när jag kommit på vad jag glömt och måste åka tillbaka och hämta det..  

Sen stack vi till Ica och köpte lunch, de har en supergod "ta själv sallad" där, muuums!

Nu har Malin stuckit till jobb och jag har ingen aning om vad jag ska göra? Kanske sticka ner på stan och fixa en ny bikini? Fast det ska bli regn imorgon och fram till på måndag så det är ingen brådska direkt.. Boooooooring!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0