I ♥ GIFFLAR

Sitter på bussen (med min nya dator, wohoo!) till Oslo nu, åkt i ungefär 15 min. Blev jätteglad när jag kom på bussen & såg att där knappt var något folk, fick två säten helt för mig själv. Förra gången fick jag sitta och trängas. Blev ääännu gladare när jag såg att mitt säte hade ett eluttag! Tänkte att då kan jag kolla film, så kanske tiden går lite snabbare? Tills jag kom på att jag lagt över alla filmer från datan till min externa hårddisk som jag såklart lämnade kvar i Oslo.
Så nu får jag sitta här i min ensamhet och vara lite ledsen. Ska äta lite av mina supergoda gifflar och se om jag blir gladare.



Jaa, jag vet att bilden är jättesuddig och kass, men svårt att få en bra bild när bussen bara skumpar runt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0