OF COURSE I COULD LIVE WITHOUT FASHION - I JUST CHOOSE NOT TO

Har precis kommit hem en mysrunda på stan med Malin, vi åt massa gott & shoppade lite.
Det har varit superfint väder idag så vi bestämde oss för att gå ner och äta någonstans, så vi kunde sitta ute, men självklart så var det fullt på varenda uteservering. :( Men jag fick äta på mitt älskade FRiDAYS ändå så det gjorde inte så mycket.

Hade totalt glömt bort att det var rea i Oslo också, känns som det är lite halvfarligt för mig att gå i stan under reatider? Råkade få med mig lite mer att fylla min garderob med hem idag.. Fattar inte hur jag ska få plats med allting, jag och Malin delar en garderob här och den är superliten. Och hon är om möjligt ännu värre än mig när det gäller att shoppa!

Nu ska vi baka cupcakes :) Eller iallafall försöka, jag har aldrig gjort det förut, men kan väl inte vara så jättesvårt? Spännande!






Mmmmmmm..






Kommentarer
Postat av: karin

snygg tjaj med leo linnet!

2011-07-01 @ 00:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0