MYS

Det var egentligen meningen att jag skulle ha åkt tillbaka till Oslo idag - men jag sköt fram det till imorgon. Hade typ inte hunnit med allting jag hade planerat att göra & det är ändå ingen brådska tillbaka. Har inte träffat min roomie på flera dagar nu, känns lite skumt faktiskt. Men samtidigt sköönt (bli inte ledsen Malin, jag vet att du läser!) men ibland är det superskönt med lite egentid.

Istället för att sitta på en buss har jag haft myskväll med min mamma, har tittat på massa film och ätit räkor. De är såå gott, men jag har en förmåga att alltid kladda så mycket när jag äter räkor. Kan typ inte äta det, antingen så ramlar alla räkorna av mackan (kanske har för många på? men det är ju sååå gott) eller så får jag majonäs och ägg överallt. Lyxproblem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0