HOME

Efter att ha suttit på en 750 grader varm buss i 7 timmar, omringad av berusade göteborgare som spelade skitmusik (räcker väl att jag behövde lyssna på Bob hund i en timme igår?) på sina telefoner, var allmänt dryga och saknade hyfs (de fick ett flertal utskällningar av en gammal tant som försökte lösa korsord, då måste man ju koncentrera sig, förstår väl vem som helst? och de vägrade ÄNDÅ sänka sin skitmusik) blev jag gladare än någonsin förut åt att se HELSINGBORG skylten framför mig.

Nu ska jag njuta av att bli ompysslad här hemma (pappa har lagat mat och efter att ha levt på nudlar i 10 dagar känns t.om. hans mat lite lyxig...) Sen ska jag krypa ner i min underbara säng och äta massvis med godis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0