Who run the world?

Har försökt att komma in på internet i ungefär en timme nu, de jävlas med oss och stängs av hela tiden. Hade precis tänkt ge upp när det äntligen började fungera igen. Skööönt, kände mig lite halvt handikappad, har inte varit utan min dator på evigheter nu. När jag bodde hemma satt jag nästan aldrig vid datorn, det var väldigt sällan, sen jag flyttade hit går det inte en dag utan att jag använder den. Asocial jag har blivit? Det var ju liksom inte meningen.. Men egentligen är det väl inte så konstigt, känner ju knappt någon här i Oslo än. Bara Malin typ och henne träffar jag ju varenda dag.

Åååh, nu tappade jag tråden, det var inte riktigt det här jag hade tänkt skriva om? Vad hade jag tänkt skriva om egentligen?

Joooo, jag tänkte ju berätta att det var ungefär en och en halv timme sen vi kom hem från jobb. Vi kände oss lite lata idag efter att ha slitit en hel dag (hmm?) och köpte mat på vägen hem. Gatukökshamburgare, hur gott??! Måste dock sluta äta ute, allting i Norge är så sjukt extremt dyrt. En hamburgarmeny kostar 99 kr. Vill inte ens räkna ut vad det blir i svenska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0