What is food and where can I download some?

Hej alla fina! Hur har eran dag varit?

Jag bestämde mig idag för att börja mitt nya, nyttiga liv. Därför åt jag musli till frukost. Det är väl nyttigt? Hade tänkt att eftersom jag helt missade beach 2011 får jag väl fokusera på skidbacke 2011 istället? Framtiden får utvisa hur det går, men jag känner på mig att det kan bli knepigt för jag är inte alls bra på sånt här. Jag är helt värdelös på att äta rätt. Antingen äter jag för lite, äter oftast inte mitt första mål för dagen förrän runt 4 på eftermiddagen och sen något innan jag går och lägger mig eftersom att jag alltid är uppe så sent. Eller så äter jag för mycket, små äter hela tiden och äter ingen ordentlig middag.

Jag har verkligen sjukt dålig koll på vad som är bra att äta! Eller bara för fantasilös för att komma på nyttiga middagar.. Men hallå, har ni några bra tips angående det här eller sitter inne på recept för smaskiga nyttiga middagar - dela med er! Ge mig förslag!

Sen var det någon som nämnde att man måste röra på sig? Hade verkligen planerat för att jag skulle börja jogga när jag flyttade hit, alla är så sjukt hurtiga här i Oslo, blir lite avundsjuk, men - jag glömde joggingskorna hemma när jag flyttade. Var det undermedvetet kanske? Hur som helst så får jag vänta tills mamma och pappa kommer hit och hälsar på, de får ta med skorna! Håller även på för fullt att leta efter ett innebandy lag här i Oslo så jag kan fortsätta spela. Kommer sakna det alldeles för mycket :(

Nu ska jag försöka slänga ihop något nyttigt av det vi har i kylen ...



Är osäker på om den här muslin överhuvudtaget har något nyttigt i sig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0