Nattuggla.

Klockan är 00.55, i Oslo ligger alla och sover och jag känner mig piggare än någonsin. Vad gör man då? Jooo, man fördriver tiden med att svara på frågor i en oändligt lång lista. Och hoppas innerligt att man hinner bli åtminstone lite trött innan man svarat klart.


Vad heter du? Cathleen Guldestam
Vart bor du? I Harry Potters skrubb som numera finns att hitta i Oslo. Näää! Inneboende i Johans & Linas fina lägenhet på Frogner.
Trivs du där? Japp än så länge har jag inte speciellt mycket att klaga på.
Brukar du läsa horoskop? Nej blir så nojig
Har du körkort? Japp, är nog världens grymmaste bilförare (??)
Äger du några Converseskor? 8 stycken, världens bästa skor
Favoritdjur? Katt utan tvekan!
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder, mat och ännu mer mat. Har en sjukt dyr ovana att äta alldeles onödigt för mycket ute.
Senaste konserten? Oslo live.
Festar du mycket? Ibland, det beror helt på vad det är för väder och hur rik jag är för tillfället. Ibland blir jag så totalt ofestig, så då får jag rycka tag i mig själv och se till att festa upp mig.  

 


Festade sönder Magaluf med mina två förtrogna, kan tänka mig att även levern fick ta sig en smäll eller två.

Sprit, cider, vin eller öl? Vitt iskallt vin. Får gärna vara tre apor!
Brukar du bli för full? Njäe, allt är ju relativt.
Antal kuddar i sängen? Två, fast jag använder bara en.
Kan du baka bullar? Ja. Världens bästa bullar dessutom.
Har du varit med i scouterna? Ja tänka sig att det har jag. Jag var alltid redo på två möten, sen sket jag i det.
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? Varför finns inte Max med? Max, max, max!
Är du allergiskt mot något? Bruna bönor. UHÄÄÄÄÄ
Äger du ett busskort? Inte ett fungerande.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röööd! Eller här i Oslo är den rosa.
Hur ser du ut idag? Svettig. Har varit så sjukt varmt idag!
Har du haft sex idag? Nope.
Nästa mål i ditt liv? Lära mig springa. (Låter urkonstigt jag vet, förbättra min kondition säger man kanske??)
Vad såg du senast på tv? Hmmmm, disaster date på MTV
Hur svarar du i mobilen? "Hej" oftast. Beror på lite vem som ringer.
Vem ringde du senast? Hanna.
Vad sa den du ringde?  Ingenting för hon svarade inte :(
Antal timmar sömn inatt? 9. Och ändå var jag supersliten när jag vaknade!
Vad innehåller din favoritnattmacka? Majonäs, salami, ost, rödlök och tomat. Såååå gott! Men då måste det vara en dubbelmacka, annars blir det inte samma grej.



Såhär full kan jag tydligen bli.

HAR DU NÅGONSIN...

Bråkat med ditt husdjur: Ja, bråkar ofta med min extremt överjobbiga katt.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nope
Är du ensam nu: Nej, Malin ligger och snarkar bredvid mig. Så jag är ensam om att vara vaken..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Massa superjobbiga julsånger under julen.
Vill du gifta dig: Det vet jag faktiskt inte.
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT...
Rum i huset: Jag bor inte i ett hus.
Typ av musik: Jag lyssnar på i princip allt.
Månad: Oj, har faktiskt aldrig tänkt på om jag har en favorit månad förrän alldeles nyligen. Kom fram till att jag inte har någon.
 Sten: Tror inte jag har någon sån heller faktiskt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nope.
Köpt någonting: Ja, en halv vattenmelon, ägg & en purjolök. Purjolöken är det billigaste jag handlat i Norge hitintills, den kostade mig 1 krona och 20 öre!!
Varit sjuk: Niix
Sjungit: I duschen kanske? Minns inte.
Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Ööh, nääe?
Träffat nån ny person: Japp, en supersöt gammal tant som visade oss vilket håll vi skulle gå idag när vi gått vilse.
Saknat någon: Ja! Jag saknar min mamma!
Kramat någon: Nope

SENASTE...
Låt du hörde: Chris Medina- What are words. Ruskigt bra!
Film du såg: Alltså, minns knappt.. Tror det var Rango?
Drink du köpte: Räknas öl?
Sak du stal: Tog plastgafflar på Ica idag utan att ha köpt tapassalladen de egentligen är till för.
Mat du åt: Tonfiskröra på macka. Såååååå gott.
Gången du åt en korv: Längesen. Jag är inte så väldigt förtjust i korv. Isåfall ska de va IKEAkorv.
Senaste människa du slog: Jag slåss inte!
Senaste stora bussresa: Bussresan till Oslo för en dryg vecka sen.
Senaste dusch: Igår. Tänkte att eftersom jag svettats så mycket att jag var genomblöt idag behövde jag inte duscha.
Senaste irritation: Att jag inte kunde få bilderna ovan att vara i mitten, fast jag vill ha dom i MITTEN!!!!
Senaste glass: Kolatop på Meny idag.
Senaste skjortan du haft på dig: Använder typ inte skjorta? Fast om jag gjorde så önskar jag att det hade varit min snygga pojkväns skjorta som blev sådär oversize på mig och bara fick mig att se galet sexig ut.

FÖRSTA

Första bästa kompis: Belinda Bernfort. (still are)
Första inhandlade skiva: Hoho, skulle gissa på Smurfhits.
Första förälskelse: Den ena av bröderna i Hansons. Han snygga.
Första begravning: Farmor
Första piercing/tatuering: I örat.
Första fiende: Scar i Lejonkungen. Avskydde verkligen honom för att ha dödat Mufasa. 


Jag känner inte mig ett dugg tröttare. :(
 Bara extremt kissnödig. 


Kommentarer
Postat av: Belinda

Haha, purjolöken fick mig att skratta! XD



NAW, första bästa kompis <3

2011-07-05 @ 10:42:54
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com
Postat av: Catte

Den var sjukt billig!! Blev chockad när jag skulle betala. <3

2011-07-05 @ 15:11:16
URL: http://ccatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0