Mitt huvud är en enda röra..

Puuh, vilken dag. Hur har er dag varit? Har ni hittat på någonting roligt?

Jag har precis kommit hem från jobb och mitt huvud är i en enda röra! Så otroligt mycket saker att lära sig, mycket mer än jag hade förväntat mig. Och saker jag inte ens hade kunnat tänka mig spelade någon roll. Jag fick lära mig att om  plaggen har tjocka hängare ska det hänga 6 plagg på varje stång, har plaggen smala hängare ska det däremot hänga 8 - vem kunde tro att det var så avancerat? Man ska inte underskatta butiksbiträden, tydligen finns det mycket mer de måste kunna än man tror! Att bara vara på lagret var ju som att försöka orientera sig igenom en djungel.. Flera gånger trodde jag faktiskt att jag skulle gå vilse. Men på det stora hela tyckte jag det gick bra, det var roligt och det var skönt att som omväxling vara igång och göra någonting! - inte bara ligga och dega i sängen.

Nu ska jag däremot göra lite mat, sen bädda ner mig i sängen och kolla på film och ladda inför ännu en jobbdag imorgon!




Typ såhär rörig känner jag mig.. Makes sense??


Kommentarer
Postat av: Belinda

Härligt! Jag ska ju jobba lite på Kappahl nästa och nästnästa vecka. Får se om det blir lika rörigt XD

2011-07-06 @ 21:10:57
URL: http://kraxuskockoo.blogspot.com
Postat av: Catte

Oohh önskar dig lycka till!! Det går säkert bra, se till att tömma huvudet dan innan du går dit bara så du får plats med allt nytt! Haha

2011-07-06 @ 21:26:51
URL: http://ccatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0