Måndag

Precis hemkommen från jobb. Fick vara med på min första leverans idag och började därför halv åtta = död. Jag har nog helt seriöst inte gått upp så tidigt sen jag gick i skolan, med få undantag. Nu är det bara att vänja sig vid att göra det två gånger i veckan. Det är ju faktiskt inte så farligt, kunde haft oturen att behöva göra det varje dag.

Har varit superfint väder hela dagen, så klart när jag jobbar? så tänkte att jag skulle sticka till stranden när jag slutat. Men då försvann självklart solen.. Tror att gud straffar mig för någonting. Kan bara inte komma på vad.


Hann med lite shopping på vägen hem.. Den här bodylotionen ska göra dig lite brunare utan att du behöver sola (behöver jag, blekfis) Undrar om den fungerar? Någon som testat?


Kommentarer
Postat av: fobbe

jag har testat, den funkar kanoon!!!!!!!!

2011-07-12 @ 00:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0