Jag önskar mig..



Eller iallafall en fotmassage och ett skönt fotbad. Jag har helt kolossalt ont i mina fötter, jag får i princip halta hem efter jobb. Zara i all ära, men skorna man får att jobba i är bland de obekvämaste jag någonsin satt på mina fötter! Jag måste köpa ett par bra skor att jobba i, tycker synd om mina fötter. :(

Inte bara fötterna som blir utmattade, min hjärna verkar inte riktigt hänga med heller. När jag skulle hem från jobb idag satte jag mig på trikken och märkte inte förrän vi hade åkt tre stopp att jag satt på trikken på fel håll. Jag känner mig helt död.

Nu låter jag väldigt gnällig.. Usch, inte meningen. Det finns ju massor av bra saker också. Jag har ju ett jobb? Om onda fötter kommer på köpet, så so be it.

Idag är det tydligen fredag. Skrämmande hur dålig koll jag fått på veckodagarna sen jag flyttat hit och denna veckan har bara flugit förbi. Det är fredag idag och jag ska göra absolut ingenting. Jag känner mig som världens tråkigaste, men jag orkar faktiskt inte! Vi pratade om att sticka ut, men Malin slutar inte förrän halv åtta och kommer antagligen vara lika trött som mig. Dessutom jobbar vi båda två imorgon också.

Kommer jag alltid vara såhär tråkig nu?


Såhär tråkig är jag idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0