Fake is the new trend - luckily everybody seems to be in style

Hola!

Wow, vad längesen jag skrev. Skäms! Har bara varit otroligt trött och omotiverad sista tiden, inte känt att jag haft något vettigt att skriva, eller så har jag bara känt att jag haft alldeles föööör mycket att skriva. Har känt mig otroligt förvirrad och vilsen de senaste veckorna, jag försöker komma på vad jag vill med precis allting men jag får liksom ingen ordning på någonting.. Försöker lära mig att leva lite mer i nuet, att ta en dag i taget istället för att oroa mig för vad morgondagen för med sig, men det är sååååå svårt och jag vet inte hur man gör.. 

En liten update då:
Här har det inte hänt speciellt mycket, livet fortsätter sakta men säkert.

  • Äter, jobbar, sover, äter, jobbar, sover - typ.
  • Var hemma i Sverige en sväng och hälsade på. Kände mig mer fake än ever before när jag hann med att förlänga mina naglar, förlänga mina ögonfransar, gå på konsultation ang. Restylane, fundera på att färga håret som för första gången på 10 år har sin äkta hårfärg, bleka tänderna, beställa och få hem bruna linser och sola solarium. Kan ju även tilläggas att mina boobs inte riktigt kan kallas äkta heller.
  • Fick mitt kontrakt förlängt idag, woho! Detta innebär att jag nu har jobb så länge jag och kan börja leta lgh på riktigt!
  • Eftersom att sommaren tydligen bestämt sig för att det är dags att dra sig tillbaka och vi nu istället fått regnperiod letar jag febrilt efter ett par bra gummistövlar, converse funkar inte bra i regn.
  • Inväntar ett paket från Sverige innehållandes mina joggingskor - så fort de anlänt blir det att skaffa gymkort och börja träna. Skönt!
  • Jag har kommit in i en ny colaperiod.
  • JAG HAR LÄRT MIG GÖRA PANNKAKOR! Gjorde förra veckan, för första gången någonsin, pannkakor som faktiskt blev som pannkakor ska. Runda, fina och HELA!!!!!!!!!! Happy
  • För tillfället är jag väldigt irriterad, ledsen och har ofantliga kärleksproblem så jag tänker krypa ner i sängen och begrava mig under täcket.


Förlååååååt för min dåliga update, lovar att jag ska försöka bli bättre! Förresten väldigt roligt att se att ni fortfarande hänger kvar, trots att jag bloggat så kasst. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0