I only drink at two occasions: When its my birthday, and when its not.

Hej alla snygga! Hur mår ni?
Jag mår bra, men wow, vilken jävla dålig uppdatering. Eller ja, ingen alls faktiskt. Fööörlåt!! Men jag har faktiskt inte haft tid! Hade hela helgen fullt upp och igår var jag så trött.. Hade tänkt blogga men fastnade i One Tree Hill. Haha. Tänkte att jag skulle ge er en liten helgsresumé.


I fredags hade jag min underbara familj på besök. De kom lite senare än beräknat, så det blev inte så mycket shopping som jag hade planerat (lite shopping blev det dock.. hehe) Att shoppingplanerna havererade gör ingenting, jag fick spendera lite tid med mina loved ones ändå och det var såå himla underbart och mysigt! Jag tog med dem på en liten guidad minitur i Oslo (visade dem allt jag kände till, alltså inte så mycket) sen tog jag med dem ner till Aker Brygge och presenterade dem för min favorit restaurang, FRiDAYS :) Spenderade sedan natten på hotell, där vi inte fick så mycket sömn. Dumt nog bokade vi såklart ett hotell som låg MITT I centrum och självklart hade vi oturen att få ett rum med fönster ut mot Karl Johan, där de spelade live musik till kl 3 på natten som alla utanför älskade och självklart skulle sjunga till. Som om inte det räckte så vart vårt rum även en bastu.






Efter att ha ätit en ruskigt god hotell frukost (kan vara den största anledningen till att människor faktiskt sover på hotell) så körde min föräldrar mig till jobb och körde vidare mot Liseberg. Buhu! Önskar att de hade stannat lite längre. Glömde förresten berätta att min pappa glömde båda min paket jag hade beställt hem (inte förvånad..) men de hade iallafall med sig två kassar fulla med mat! Efter jobb mötte jag upp lite folk från jobbet nere i parken för grillning sedan blev det en spontan bowling och utgång. Först gick vi hem till Matilda där hon visade sina bartender skills. Sen gick vi vidare till något ställe jag inte minns namnet på.. Hade super kul, hade dock mindre roligt när jag var tvungen att gå hem mitt i natten, för att jag glömt nycklarna hos Matilda och därav missade bussen.. Gick lite vilse också.












I söndags vaknade jag och kände att jag inte hade huvudvärk. Gissa om jag blev förvånad? Jag drack trots allt ganska mycket.. Jag och Matilda hade bokat in en visning vi skulle gå på men tyvärr blev vi väldigt besvikna. Lägenheten var jättejättefin, men pytteliten och hade inte ens en riktig ugn.. Eller spis.. Eller kylskåp.. Eller frys.. Buuh!! Jag känner att det är dags att flytta!!


Kommentarer
Postat av: tusse

Massa härliga bilder! :D

2011-08-07 @ 01:39:33
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Vad kul med massa pics! Drinkarna såg mumma ut! ;)

2011-08-08 @ 00:55:18
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0